21 Şubat 2011 Pazartesi

Elife için Özel Kurabiyeler


Radyo dinlemenin tadı hicbirseyde olamaz.. Mp3 playerimde dunya kadar sarki varken ayni sarkinin bir radyocu tarafindan yorum yaparak dinletmesi inanılmaz keyiflidir. İste Elife de benim su siralar tek dinledigim radyocu..



Yayininde muzik adina hersey var. Gerek konuklari, gerek konulari ve mesajlariniza verdigi degerle gözümde yeri kat be kat arttı :) Akustik program yaptirabilen nadir biridir o.. Bu arada merak edenler için Karmatürk 99.0 frekansında



Benimde bugün kendisine süpriz bir ziyaretim olacak. Ona özel denedim kurabiyeleri. Tarçın,zencefil,limon aromasını ilk kez denedim. Aroma derken zencefil tazeydi rendeledim,tarçın toz ve limonun da kabugunu rendeledim. Diğer bir ilk ise tek başıma baskı kullanıyor olmam. Bir sefer kurstayken denedik ama onu da İlkercim yapmıştı. Zormuş biraz :)

İşte karşınızda cookies for Elife :)


Ve sahibine teslim sonrası o mutlu ifade ile cekilen pozlardan da ekleyelim mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder