3 Aralık 2012 Pazartesi

Pratik Kurabiye

Misafiriniz geldi ve şipşak bir kurabiye lazım.Çok basit ve kolay malzemeler ile tarifimizi yayınlıyorum.İş yerinden bir ablamın tarifidir.

1 paket hazır puding (isteğe bağlı kakaolu,cilekli,muzlu,vanilyalı)
3 bardak un
1 bardak sıvıyağ
1/2 su bardak pudra sekeri(arzuya göre)

Tüm malzemeleri karıstırıp mini mini kurabiyeler yuvarlıyoruz.Orjinal tarifte şeker yok ama şeker miktarı az geliyor özellikle kakaolu da.Ben eklememiştim ve çözüm olarak üstlerine pudra sekeri serptim.İster icine ekleyebilirsiniz şekeri isterseniz hiç şeker ilavesi olmadan benim gibi üstüne de serpebilirsiniz. Önceden ısıttığımız 180 derecede fırında hafif üstü pembeleşene kadar pişiriyoruz. Ağızda dağılan mis gibi kurabiyeleriniz artık hazır, afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder