5 Şubat 2012 Pazar

Cafe Smyrna Kurabiyeleri

Kendisini Mustafa Ceceli'nin kadim dostu olarak tanıdık. Twitter sayesinde sohbetiyle her zaman neşeliydik ve yazın Ozan Doğulu 130bpmAllegro Lansman konserinde tanıştık.İlk o zaman arkadaşlarıma yaptığım kurabiyelerden birini yedirmiştim. Hatta seviyor diye beyaz çikolatalı truffles yapıp götürmüşlüğüm de vardır. Bu kız kimden bahsediyor? Gökhan Şahin'den bahsediyorum.



Bu ara kendisinin apayrı güzel bir heyecanı vardı. Sanırım Cihangir'e gidip de Cafe Smyrna'yı bilmeyen yoktur. O cafenin işletme ortağı olduğunu duyunca arkadaşlarımla hayırlı olsuna gidelim istedik.Eli boş gitmez olmaz dedim ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Tutulan takım GS olunca renk seçiminde etkili oldu :) Ayrıca Gökhan şarkı sözü de yazıyor ama daha henüz bilinen yok,çokkkk yakında gelecek:) Ben o özelliği bildiğimden bir adet kurabiye de müzik temalı oldu.



Tekrar hayırlı olsun ve bol kazançlı geçsin.



Cafe Smyrna bilmeyenler için : Akarsu Cad. No:29 Cihangir/Taksim (0212 244 24 66)
Twitter üzerinden takip bile edebilirsiniz : twitter.com/cafesmyrna




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder