29 Ocak 2012 Pazar

Super Fm 20. Yıl Kutlama Kurabiyeleri





Radyo dinlemekten aşırı mutlu oluyorum.Mp3 den ya da bilgisayardan dinlemekten daha güzel.Sanırım bilmeyen hatta dinlemeyen yoktur. Süper fm ve Duygu Çakır sabah evden çıkmam ve işe gidene kadar ki sürede bana eşlik edip beni güne hazırlıyorlar.Bu sene 20. seneleri ve her akşam kutlama adına bir sanatçı içinden gelenleri dile getiriyor.Benim de dile getirme yöntemim budur dedim ve ortaya bunlar çıktı :)



Bu arada Duygu ile geçen hafta vapurdan canlı yayında tanıştık.Ona özel limonlu&haşhaşlı kek yapmıştım.Çok şeker,cıvıl cıvıl biri :) Tanımanız lazım ve diyorum ki bir çarşamba canlı yayın için Beşiktaş-Kadıköy ya da Üsküdar-Beşiktaş vapuruna binip müzisyenlerle canlı canlı enerjik bir güne merhaba deyin.




Daha nice başarılı ve müzik dolu yıllara diliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder