30 Mart 2011 Çarşamba

Özel kişilere özel çikolatalar


Mustafa Ceceli kimdir bilen yoksa da öğrensin diyorum. Zira ben kendisinin bayaaaa bir hayranı oldum..Tam bir müzik adamı..Aranjör,prodüktörlük gibi işin mutfağından biri. Sesi,duruşu,mütevazi oluşu..Daha da sayabilirim..


Nerden çıktı dersek bu Ceceli durumu..Efenim ben şimdi hayran olunca kendisiyle sırf konuşabilmek,ulaşabilmek adına twitter sahibi bile oldum. Çikolata yapıp kendisine tattırcam diye aklıma nerden geldiyse geldi ve başladım nasıl yaptıklarımı ulaştırırım diye düşünmeye. Şu bir gerçek ki isterseniz yapamayacağınız yok bu hayatta..


Beyaz Show'un 28 Ocak'taki konuklarından birisinin Mustafa Ceceli olduğunu duyunca tüm hatırlı dostlarımızı araya sokaraktan son anda davetiye ayarladık. Davetiye işi tamam,sırada çikolataların hazırlanması var. Bir gün öncesinden gece yarılarına kadar değişik dolgularla (antep fıstık,frambuaz,sütlü kremalı,fındık kremalı) cikolataları hazırladım. Programdan önce teslim ederim kendisine desem de ulaşamadım ve asistanına teslim ettim.


Gel zaman git zaman o geceden beri teslim aldı mı almadı mı,beğendi mi beğenmedi mi bilemiyordum. Ta ki 14 Şubatta imza gününde arkadaşım benim için sorana kadar. Kendisi çok beğenmiş ve buna karşılık da imza vermiş. Kendi seçtiği resime kendi sözleriyle..İşte mutluluk bu..Yaptığımı beğenen biri olunca tüm emeklerimin boşa gitmediğine bir kez daha seviniyorum.



Bu truffles kutulanarak gene Ceceli için Db müzik stüdyosuna bırakıldı. 11 Mart akşamında konser çıkışında kendisiyle sohbet ederken bir sonraki imza gününe getirirsin demişti ben dayanamadım yapıp teslim ettim. Twitter'den sorduk ve beğendiklerini de öğrendik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder