25 Ocak 2011 Salı

Uzun zaman sonra

Bloguma uzun zamandır bakmıyorum. Blogları takibim sürüyordu fakat kendiminkini es geçiyorum. Yaptığım pek fazla değişiklik yok ondan olsa gerek.
Biraz canlılık katmak adına değişiklik yaptım. Çikolata konusunda sadece artık Belçika çikolatası Belcolade ile devam ediyorum. Farkı tadında saklı bence :)

Hala çikolatalarımın o parlak görünümlerinde değişimler oluyor. Araştırmalarım hava değişikliği ve içerisindeki yağ ve şeker oranlarından kaynaklandığını söylese de beni tatmin etmiyor. Lezzetinden birşey kaybetmese de görüntüsünün bozulmasına tahammül edemiyorum.Yıl bitmeden çikolata kurslarına devam edeceğim ve bununda üstesinden geleceğime inanıyorum.

Kurabiye konusuna gelirsek, şeker hamurum bitince elimden oyuncağım alınmış gibi oldu. İşlerimin yoğunluğundan zaman kalmıyor, malzeme satan yerlere uğrama şansım da yok. Bu ara gene yurt dışından malzeme siparişi verdim. Şimdi benim gibi arayanlar için bir kaç öneri site verelim.

Biliyoruz ki malzeme getirmek kargo ücreti açısından epey zorlayıcı fakat burada da malzemeler inanılmaz pahalıya satılıyor. Kurabiye kalıbı, fmm cutters dediğimiz basmalı kalıplar, modelleme aletleri,cetvelleri türünde ihtiyaçlarınız için şu ana kadar denediğim 3 sitenin adresini veriyorum.

http://www.lindyscakes.co.uk/

http://www.cake-stuff.com/

http://www.cakesforyou.biz/

Ortalama geliş süresi 1-2 hafta olmakla birlikte kargo ücretide 3-10 pound arasında değişiyor. Paypal sistemine kayıt olarak güvenli bir şekilde alışveriş edebilirsiniz. Eğer sizinde böyle bildiğiniz siteler var ise paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder