8 Haziran 2010 Salı

Kıymalı Gül Börekcikler



İşyerinde söz verilince tutulmazsa ne olur? Simit sözü olur sana kıymalı börek..İşten gelipde mutfakta saatlerce kalmak ne kadar zormuş..






Malzemeler:




500 gr kıyma


4 orta boy soğan


Tuz,karabiber,pul biber


Yufka




Kıymayı kavurun. Soğanları yemeklik doğradıktan sonra kıymaya ekleyin. Daha sonra baharatlarla pişirin.




Yufkaları önce ikiye sonra 3 e böldüm ki minicik tadımlık olsun.Aralarına sulu zeytinyağı sürdüm.Biraz harc yapıp sardım..İşte karşınızdaaaa minicik gül börekcikleri..Şu an fırında 2 tepsi daha var.Bir tepsi kıymalı diğeri peynir ve sucuklu..




Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. gül böreğini görürüm ve nedense hiç yapmam neden yapmadığımı bilmiyorum oysa yediklerime bayılıyorum galiba böreklerle aram pek yok ondan mı acaba
    ama sizinki nefis gözüküyor
    gene ellerinize sağlık

    YanıtlaSil