10 Kasım 2009 Salı

Yeni kalıplar ve Çikolatalara Devam




Yurt dışından gelecek diye beklediğim kalıplarım gelene kadar dayanamadım gidip satın aldım..Teşekkür ediyorum beni Cumartesi kırmayıp dükkanına alan kalıpçıma :)

İlkten delirdim diyebilirim. Kalıptan çıkmadılar.Sonra yabancı sitelerde okuduklarımla tekrar dolaba attım..Aklınızda bulunsun. Kalıbı dolaba atın az daha bekleyin sonra çıkıyor..

GDO'suz çikolatalarımın resimlerine devam edelim mi?

İçeriğini yazıyorum..Bitter ve beyaz çikolata..Dolgu olarak fındık ezmesi ve frambuaz sosu..




Beyaz çikolatalar : Frambuaz soslu,bögürtlen reçelli(anne işi), muz ve frambuaz ikilisi.
Roches : Cornflakes,bitter,beyaz çikolata süsüyle
Dün gece Efe 1 yaşına bastı ve bende bu kutunun içindekilerin hepsini ona götürdüm..Tabi aileden herkes yedi..Beğenileri,övgüleri duydukça gururum okşandı çok sevindim..Sıra siparişlerimde..Bayrama az kaldı..
Ağzınız tadı bozulmasın..

2 yorum:

  1. çikolata kokusu nasılda yakışmış bloğunuza en sevdiğim tat ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil